zondag 28 november 2010

Eindexamen

Vandaag moest ik eindexamen doen voor mijn cursus 'sociale huishond' . Helaas heb ik mijn diploma niet gehaald. :(

Vanmiddag ben ik met Mark en Moniek naar het stadspark, hier in Winschoten, geweest. Het was heel mooi weer en er lag een dun laagje sneeuw.
Moniek vond dat mijn riem even af moest voor de foto. Met een koekje zorgde ze er voor dat ik netjes bleef zitten, maar zodra ze de foto had gemaakt ging ik er gauw vandoor. Mark wilde namelijk mijn riem weer vast maken. En dat vond ik maar helemaal niets. Met heel veel koekjes hebben ze mij uiteindelijk weer terug gelokt. Geen wonder dat ik gezakt ben voor mijn examen :)


xxx

XANDOR

3 opmerkingen:

  1. jammer dat je gezakt bent,maar ja wat zegt een papiertje, als je verder goed luistert, dan is er niets aan de hand..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Xandor is niet aleen gezakt maar ook zijn baasje, die moet toch flink met hem oefenen of zie ik dat verkeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iemand zijn leerling laten zakken voor een examen? Dat verwacht je niet van een onderwijzer!

    BeantwoordenVerwijderen